Opnieuw sneller

In Kessel-Loo verbeterde ik opnieuw mijn SB van in Ninove. Elke wedstrijd gaat het steeds beter en beter. De nieuwe manier van werken t.o.v. vroeger waar we nu eerder onze top hebben tegen de zomermaanden juli en augustus werkt enorm motiverend. Steeds wat sneller en wat meer vertrouwen.

Nu het wedstrijd verloop is zoals zo dikwijls begonnen met een slechte start m.a.w. aan het staartje hangend de eerste 100m. Ik moest in baan 1 starten en de naar mij naderende atleten naar de binnenkant toe, heeft mij nogal een beklemmend gevoel gegeven waardoor ik zei ‘ga maar jongens ik kom wel af’. Zeker een punt waar nog serieus op gewerkt moet worden. Maar kom, tijdens de wedstrijd ben ik langzaam aan wat naar voor geschoven. Met nog een laatste ronde van 62 à 63sec verbetert mijn eindschot ook elke wedstrijd. De 4min grens begint kort te komen en kijk dus al uit naar mijn volgende 1500m. Ik heb wel nog mijn twijfels bij mijn eindtijd ik dacht dat ik met Jo Grieten (EA) min of meer samen was binnen gekomen. Blijkbaar was er nog iemand tussen, ik heb nog eventjes willen discussiëren maar heb het dan maar zo gelaten, misschien was ik toch fout. Moest er nog iemand zijn die het juist gezien heeft…

Zaterdag ga ik misschien eens een 800m lopen in Ninove. Gewoon als training om de snelheid nog wat te verbeteren, want de komende 2 weken is het de bedoeling voluit door te trainen. In Oordegem op de Leon Buyle meeting zou ik dan eens een 3000m willen lopen. Tijd om mijn PR ook op deze afstand wat te verscherpen want het is toch de bedoeling op termijn tegen de 8’30" uit te komen.

 

Groetjes

philip

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Een reactie op Opnieuw sneller

  1. Danny zegt:

    Hey Philipje bent wel kei goed bezig,je hebt wel een zeer goeie trainer,doe zo verder,en zorg dat het plezant blijft,zolang je uw tijden verbeterd is het toch plezant hé,vele groetjes Danny

Plaats een reactie